הבשורה של גוגל על כך שהיא מקדמת מעתה סרטי וידיאו על פני תוכן כתוב, משתלבת מצוין במגמה העולמית בעסקים בכלל ובחיים של כולנו בפרט, כשיותר ויותר אנשים מצלמים סרטונים בכל הזדמנות. נגישות וקלות הצילום באיכות גבוהה מספקת לאנשים סרטונים מצוינים שהופכים לוויראליים, ואם משלבים אותם בתבונה בעסקים אז כולם יוצאים מורווחים מכך. המגמה הזאת משפיעה גם על התרבות העסקית, וכיום שירותים רבים למיתוג ולקידום עסקים מסתעפים גם לווידיאו, כך שסרטונים הפכו זה מכבר לדרך הטובה ביותר לחברות ולאנשי עסקים להגיע לעמיתיהם או ללקוחות. אנשים רוצים לראות את המוצר, לראות במו עיניהם כיצד ניתן השירות ללקוחות ומיהם האנשים שנותנים את השירות ומייצרים את המוצרים. תמונות מתווכות מסרים גם ללא צורך במילים או בשפה ותרגום כלשהו, ומכאן יעילותם הרבה.

סרטוני תדמית וחשיבותם למיתוג ולפרסום

נוכחות באינטרנט נבנית גם על ידי סרטוני תדמית שרצוי מאוד שיהפכו ויראליים מהסיבות הנכונות. לא מדובר רק באמצעי המחשה כי אם גם בקידום היעיל ביותר משום שהיצירתיות שמושקעת בסרטונים כאלה משרתת כל מטרה עסקית ובונה תדמית בצורה המהירה ביותר. כמו כן, סרטוני תדמית מציגים יעדים ומטרות בצורה נהירה ופשוטה שנרשמת טוב יותר בזיכרון. סרטוני תדמית גם מקצרים את הדרך למיתוג מצלח שלכם, תלוי באמצעים האמנותיים ובטכנולוגיה שבה תעשו שימוש להפיץ אותם בקרב הלקוחות שלכם. סרטוני פרסומת הם סרטונים שחייבים לקחת בחשבון גם את הקהילות שנבנות מסביב למוצרים ולשירותים שלכם, כנהוג בתרבות השיתוף העכשווית, כך שסרטי וידיאו רבים נוצרים היום במחשבה מראש על הקהל.

שיחות ועידה בווידיאו

וידיאו היום הוא לא רק דרך להתפאר בהישגים אלא גם דרך לתקשר עם אנשים, במיוחד שותפים לעסקים ולקוחות. עסקים חובקי עולם, ואפילו כאלה הממוקמים במקומות שונים בארץ, מחזקים את הקשר העסקי ביניהם, על ידי שיחות ועידה הנערכות בווידיאו. זוהי דרך מקובלת יותר היום לעורר אמון בעסקים, ליצור שיתופים ויזמויות עסקיות, כמו גם לתחזק את הקשר השוטף עם משקיעים, עם לקוחות ועם שותפים שונים. שיחות ועידה בווידיאו מסייעות להתרכז למשך זמן ארוך יותר, כך שבסופו של דבר ההשקעה בטכנולוגיה משתלמת, כשמהלכים עסקיים ופגישות עבודה הופכות יעילות יותר ומניבות הישגים ממשיים.

סרטי הדרכה מפורטים להמחשה

שימוש נוסף לטכנולוגיית תקשורת בווידאו, הדרך הטובה ביותר להכשיר מספר גדול של אנשים בצורה יעילה וחסכונית בזמן היא על ידי העברת הדרכות מצולמות לפרט פרטים. בדרך זו תוכלו להמחיש לעובדים וללקוחות בצורה האמינה והמעשית ביותר את מה שיש לעשות וכיצד. כמו כן, סרטוני הדרכה מנקים אתכם מפרשנות שגויה ולא מספקת של המוצרים והשירותים שלכם. באמצעות סרטוני ההדרכה תוכלו להבטיח לא רק שכל החומר הנדרש יועבר לאנשים על כל הפרטים, אלא שתהיה אחידות בהדרכה, ברמתה ובאיכותה. רק כך תוכלו להבטיח שכל הידע הנחוץ יגיע לאנשים.