שימוש בסרטי תדמית ככלי ליחסי ציבור

בשוק התחרותי בעידן המודרני, נאלצים עסקים רבים להתמודד עם בעיות שונות ואתגרים מורכבים. עליהם לשפר את תדמיתם ללא הרף, לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, להקפיד על חדשנות ולשדר הצלחה ויוקרה כדי לשמור שהלקוחות שלא יעברו למתחרים. חלק גדול מהפעילות השיווקית והתדמיתית של ארגונים וחברות בכל סדר גודל עבר למדיה החברתית, אך לא ניתן להסתפק רק בכלי פרסום רגילים כמו דפי נחיתה ובאנרים, אלא יש להשתמש בכלים רבים ומגוונים על מנת לזכות בחשיפה גבוהה ולשפר את התדמית כדי לזכות ביתרון מול המתחרים.

סרט תדמית לעסק

אחד הכלים החדשים והאפקטיביים ביותר לשיפור ולחיזוק תדמית העסק הוא באמצעות סרט תדמית ערוך היטב. יש להפיק סרט תדמית קצר, מקורי ומעניין. חשוב להעביר מסרים שיווקיים יעילים ומניעים לפעולה, ורצוי לא להפיק סרט ארוך מדי שעלול לשעמם. יש מגוון רעיונות להפקת סרטי תדמית לחברות ולארגונים, לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום ומציעה סרטי תדמית מקוריים וייחודיים בהתאמה מלאה לצרכי העסק וסוג הלקוחות אליהם פונים.

יש הבדל בין סרט תדמית הפונה לקהל הרחב ומיועד בעיקר ללקוחות פוטנציאליים, לעומת סרט תדמית המיועד למשקיעים ומטרתו להציג באור חיובי את החברה ולגרום להם להתעניין במוצרים ובשירותי הארגון כדי להשקיע בו או לשתף עמו פעולה.

קידום מכירות ויחסי ציבור

בתקופה האחרונה ניתן לראות חברות וארגונים רבים המפיקים סרטוני תדמית למטרות כמו קידום מכירות, חשיפה רחבה של העסק ולמטרת יחסי ציבור, לחיזוק התדמית ולשיפור מעמד החברה בקרב הלקוחות ובקרב קהלי יעד נוספים. במקום עוד הודעה לעיתונות, כתיבת טוקבק או פרסום פוסט מקורי בפייסבוק או בטוויטר, ניתן להיעזר בסרטי תדמית קצרים ומעניינים הערוכים בקפידה, במטרה לזכות בחשיפה גבוהה אך ממוקדמת לקהלי יעד חשובים לחברה.

גולשים רבים מעדיפים לצפות בסרטון קצר הערוך היטב ומציג את החברה ואת בית העסק באור חיובי, במקום לקרוא מלל רב. הסבלנות של הגולשים כיום קצרה והם זקוקים לגירוי מהיר וקצבי, לכן חשוב לשלב מוסיקה בסרטון ואנימציות מקוריות ומשעשעות כדי לגרות את הגולש הממוצע ולגרום לו לפעול באופן מסוים. אגב, ניתן להפיק סרטוני תדמית מונפשים כחלופה לסרטי התדמית הישנים שהציגו את בעלי החברה וכללו ראיונות עם כמה עובדים.

לסיכום, לסרטי תדמית יש השפעה רבה ואפקטיבית על הצופים. חשוב להפיק אותם על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, ולשלב מסרים שיווקיים למטרות יחסי ציבור וחיזוק המותג.